همیار پزشکی مدیکال بازار       09124946733 -  33790906 - 021 

          فروشگاهی برای مادربزرگ ها ، پدربزرگ ها و معلولین به وسعت ایران 

در چه شرایطی می توانم کالای خریداری شده خود را بازگردانم ؟

 

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت های مدیکال بازار بوده است و شرکت همیار پزشکی مدیکال بازار در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظاربه دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید با مسائلی روبه رو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است . 

گروه های کالایی ارایه شده در وب سایت مدیکال بازار ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصزف کننده برسند مانند انواع دستگاه فشارسنج ، دستگاه های تست قند خون ، انواع لوازم بهداشتی ، لوازم برقی و یا دیجیتال دارای اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست وبازگشت کالا نمی شوند . مدیکال بازار برای سایر محصولاتی که در سایت خود به فروش می رساند ، این حق را به مشتریان خود می دهد تا بتوانند به ودت 7 روز پس از آنکه کالای خود را تحویل گرفته اند ، بتوانند به شرط عدم استفاده از کالا ، آن را به شرکت همیار پزشکی مدیکال بازار مرجوع کنند. 

 

شرایط بازگرداندن کالا

 

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟ 

 

اگر کالای خریداری شده ،  ایراد یا اشکال فنی داشته باشد: 

 

  • اشکال  و ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا ، به مدیکال بازار اطلاع داده شود .
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت  استفاده ، نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. 
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مدیکال بازار بازگردانده شود . 
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر موردی دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت  را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال های فنی و ظاهری ( شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل  و نقل و جا به جایی ، نصب و راه اندازی ، تنظیمات ، کاربرد غیر معمول ، نگهداری و استفاده یغیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می شود.

 

اگر کالای خریداری شده ، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

 

  • آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا به خدمات پس ازفروش مدیکال بازار از طریق تلفن اطلاع داده شود . 
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا  خودداری شود . استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی به مدیکال بازار بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن و یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. 

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود : 

 

  • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می گیرد که هیچ گونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته باشد . هیچ گونه استفاده ای از آن نشده باشد . هیچ خسارت و آسیبی به آن وارد نشده باشد  وهیچ گونه  تغییر شکلی در آن به وجود نیامده باشد . 
  • اگر خریدار از خرید خود منصرف شده است و هنوز کالا ارسال نشده است باید با شماره تماس ههای واحد ارسال مدیکال بازار تماس گیرد و انصراف خود را از خرید اعلام نماید . در صورت انصراف مبالغ پرداختی برگردانده خواهد شد . 
  • در صورتی که کالای خریداری شما ارسال شد باشد ، 7 روز از زمان تحویل کالا فرصت دارید که با واحد فروش مدیکال بازار تماس گرفته و در جریان نحوه بازگشت کالا به مدیکال بازار قرار گیرید .
  • در صورت انصراف مشتری از خرید ، هزینه های برگرداندن کالا بر عهده مشتری خواهد بود .

 

اگر در اثر حمل و نقل ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد : 

 

  • آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش مدیکال بازار اطلاع داده شود .
  • با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و نقل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مدیکال بازار تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می کند. 
  • کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن ، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش مدیکال بازار ارسال شود. 
  • در صورتی که آسیب ، در لحظه قابل مشاهده باشد ، مشتری می تواند از تحویل گرفتن مرسوله خود داری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به مدیکال بازار بازگردانده شود. 

 

کالا را چگونه به مدیکال بازار ارسال کنم ؟

 

  • لطفا قبل از هر اقدامی با مدیکال بازار تماس بگیرید و ما را در جریان امور قرار دهید .
  • برای ارسال باید کالا به همراه تمامی لوازم جانبی آن به خوبی در کارتن بسته بندی شود . به همان طیقی که برای شما ارسال شده است . 
  • از نوشتن هر گونه توضیحات ، علت مرجوعی و یا آدرس بر روی جعبه یا کارتن اصلی کالا خودداری کنید . شما می توانید از پشت فاکتوربرای درج علت برگرداندن کالا استفاده کنید . 
  • اگر ساکن شهری به جز تهران هستید کالای مرجوعی را به وسیله پست پیشتاز و یا شرکت تی باکس استفاده کنید . 
  • اگر ساکن شهر تهران هستید با مدیکال بازار تماس بگیرید تا برای اعزام پیک با شما هماهنگ شود. 

 

هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد ؟ 

 

  • اگر ایراد فنی ، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری ، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مدیکال بازار برسد ، هزینه های ارسال به عهده مدیکال بازار است .
  • در صورت انصراف از خرید،یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان مدیکال بازار ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود. 

 

پس از رسیدن و و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش ، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود ؟

 

  • کارشناسان خدمات پس از فروش مدیکال بازار ، ایراد های مطرح شده توسط مشتری را بررسی می کنند . پس از بررسی در صورت وجود ایراد های اعلام شده ، وجه به حساب شما برگردانده می شود . در صورت وارد نبودن ایراد های اعلامی ، کالا برای مشتری ارسال خواهد شد .
  • اتمام موجودی کالا و یا تغییر قیمت آن در روند کارشناسی و مرجوعی حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند و مدیکال بازار در قبال تهیه همان کالا و تغییرات قیمتی هیچ تعهدی نداشته و فقط تعهد باز گرداندن وجه کالای خریداری شده مطابق با فاکتور خرید را می پذیرد .
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط مدیکال بازار ، بسته به نوع محصول و ایراد وارده از طرف مشتری ، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش ، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد .