فروشگاه شعبه پاسداران 09124946733
مقالات

مناسب سازی سرویس بهداشتی و توالت منزل برای سالمندان

سرویس بهداشتی منازل یک از مهمترین بخش های خانه می باشدکه به دلیل استفاده از مواد سخت و برنده مانند آینه ، شیر الات و کاشی و سرامیک در آن ، از اهمیت ویژه ای در بحث ایمن سازی منازل جهت استفاده سالمندان ، بیماران و معلولین برخوردار می باشد. افتادن و سر خوردن سالمند در سرویس بهداشتی به دلیل وجود این مواد ، باعث اسیب های جدی به سالمندان خواهد شد . در این مقاله به نحوه ایمن سازی و وسایل مرد نیاز جهت مناسب سازی محیط سرویس بهداشتی و توالت منازل پرداخته می شود.

استفاده از دستگیره های کمکی سالمند برای حفظ تعادل کامل و بدون ترس از خطر سقوط

با استفاده از دستگیره های کمکی سالمند در توالت ، شخص معلول ، بیمار و یا سالمند می تواند با کمک آنها ، به آسانی و با حفظ تعادل کامل و بدون ترس از خطر سقوط و افتادن بر روی توالت فرنگی و یا صندلی توالت فرنگی بنشیند و پس از اتمام کار از روی توالت فرنگی بلند شود . دستگیره های کمکی سالمند معمولا به دیوار کنار توالت نصب می شوند

با ناتوانی جنسی چه کنم ؟ راهنمای ساده و بی پرده برای آقایان

سوالات رایج آقایان در مورد پروتز الت کلوپلاست

فن آوری های نوین در حوزه سالمندان

با افزایش جمعیت سالمندان در جوامع و مواجه با پدیده سالمندی جامعه ، کشور های توسعه یافته به این نتیجه رسیده اند تا با به کارگیری فن آوری های نوین در حوزه سالمندان شرایط لازم در راستای افزایش استقلال سالمندان و فعال کردن آنها در اجتماع را به وجود آورند.

به چه دلایلی می بایست از سالمند در منزل نگهداری کنیم ؟

هزینه های بالای نگهداری سالمندان در بیمارستان ها و مراکز نگهداری از سالمندان و نقش مخرب روحی که این مراکز در سلامت روحی و روانی شخص سالمند ایفا می کنند بسیاری از خانواده ها را به این نتیجه رسانده که از سالمند خانواده خود در محیط منزل پذیرایی کنند.

چگونه سالمندان بیمار را از رختخواب بیرون آوریم ؟

نگهداری سالمندان در محیط خانه نیازمند آموزش صحیح مراقبت از سالمند درمنزل توسط شخصی که وظیفه نگهداری از سالمند بیمار را بر عهده گرفته است ؛ می باشد . شما با آموزش صحیح این فنون در کنار استفاده از وسایل کمکی و توانبخشی در حوزه نگهداری سالمندان در منزل خواهید توانست محیطی ایمن برای سالمندان و مراقب در محیط خانه فراهم آورید و از فشار ها و آسیب های جسمی و روانی که سلامت شما به عنوان مراقب و همچنین شخص سالمند را مورد تهدید قرار می دهد جلوگیری کنید. همچنین در نظر داشته باشید که نگهداری سالمندان در مراک

نقش فعالیت های مذهبی در دستیابی افراد به سالمندی سالم

با بالارفتن سطح سلامت جامعه و به طبع آن طول عمر بیشتر افراد ، بافت جمعیتی جوامع با افزایش سن رو به رو شده است . با افزایش جمعیت سالمندان ،یکی از مهمترین اهداف در این جوامع، فراهم کردن شرایطی می باشد تا افراد آن جامعه ، به هنگام رسیدن به سن سالمندی از سلامتی لازم برخوردار بوده و در اصطلاح سالمندی فعال ، موفق ، پویا و سالم باشند.

استفاده از تکنولوژی در جهت بهبود کیفیت زندگی سالمندان

استفاده از تکنولوژی در نگهداری و مراقبت از سالمندان در منزل و کنترل و ارزیابی سطح سلامتی آنها می تواند نقش به سزایی ایفا کند . تا بتوان از این افراد در داخل منزل و بدون نیاز به مراکز درمانی و مراقبتی ، نگهداری به عمل آورد . تکنولوژی های روز دنیا بالاخص اینترنت اشیائ می تواند در این زمینه بسیار حائز اهمیت باشد .

مناسب سازی محیط خانه جهت زندگانی ایمن سالمند تنها

بعضی از سالمندان مایلند که مستقل و بدون وابستگی به دیگران زندگی کنند. این تصمیم ، فرد سالمند و مراقب را دچار چالش های جدیدی می نماید . عواملی مانند تغییرات جسمانی ، روحی ، ایمنی محیط زیست ، مسائل پزشکی ، مسلئل اقتصادی و سایر معضلات می توانند این تصمیم زندگی تنها سالمند را تحت تاثیر قرار دهند. این فاکتورها توانایی فرد سالمند را تحت الشعاع قرار می دهد و اطرافیان را دچار سردرگمی می کند وو سوال مهمی را به وجود می آورد که آیا این فرد قادر است به تنهایی با فاکتورهای ذکر شده مقابله کند ؟ از آنجا که تصم

پیشگیری از افتادن سالمندان در منزل

برای پیشگیری از افتادن شخص که می تواند سبب آسیب های غیر قابل جبرانی مانند شکستن لگن خاصره و یا استخوان های دیگر شود، فرد مراقب می بایستی از هر وسیله استفاده کند.ترس از افتادن باعث کاهش تحرک و یا حتی بی تحرکی در فرد می شود. عدم تحرک خود می تواند خطر افتادن را افزایش دهد و هم چنین منجر به مسائل جدی سلامتی ، مانند ترومبوز سیاهرگ های عمقی ( تشکیل لخته خون مخصوصا در پاها ) کاهش عملکرد کلیه ها ، کاهش متابولیسم و بالاخره کاهش کیفیت حیات شود.

نقل و انتقال سالمندان فاقد حرکت

جهت حرکت دادن فرد از بستر و جا به جا کردن او ، مراقب احتیاج به آموزش و قدرت بدنی دارد. بدون آموزش فرد مراقب به اسانی در معرض اسیب عضلات و استخوان کمر قرار دارد. جهت حرکت کردن فرد از بستر و قرار دادن وی بر روی ویلچر ، مراقب به اموزش توسط پرستار حرفه ای نیاز دارد.

دستگاه وکیوم مردانه و نقش آن در درمان ناتوانی جنسی در آقایان

دستگاه وکیوم مردانه و نقش آن در درمان ناتوانی جنسی در آقایان

آیا بیماری ناتوانی جنسی در مردان به صورت نادر است ؟ 

 

میلیون ها زوج در دنیا از بیماری ناتوانی جنسی مردان رنج می برند . عامل اصلی بسیاری از طلاق ها در سطح عدم توانایی زوجین در بر آوردن نیاز های جنسی طرف مقابل می باشد . با افزایش سن مردان از 50 سال به 70 سال ، شیوع این بیماری از حدود 5 درصد به 15 درصد افزایش می یابد . مطالعات انجام شده نشان می دهد که 60 درصد مردان در پنجمین دهه عمر خود قادر به انجام فعالیت جنسی مطلوب هستند اما با رسیدن به دهه هفتم زندگی تنها 33 درصد از آقایان قادر به انجام فعالیت جنسی خواهند بود . 60 درصد مردانی که دچار سکته قلبی شده اند و 50 درصد مردانی که دچار بیماری دیابت می باشند از ناتوانی جنسی رنج می برند .لازم به ذکر است که بیماری ناتوانی جنسی در 5 درصد از مردان زیر 40 سال نیز با درجات مختلف وجود دارد . در کشور ایران چیزی حدود 3 میلیون زوج از این مشکل رنج می برند و تنها 1 درصد آنها تحت درمان قرار گرفته اند.اولین قدم و چه بسا مشکل ترین مسئله در این بیماران ، پذیرش وجود بیماری ناتوانی جنسی می باشد زیرا پس از آن به آسانی می توان روشی جهت درمان ناتوانی جنسی یافت . یکی از این روش ها استفاده از دستگاه وکیوم همراه مردانه می باشد . 

 

چگونه آلت تناسلی به حالت نعوظ در می آید ؟ 

 

نعوظ طبیعی آلت به دنبال هماهنگی پیچیده ای که بین اعصاب ، عروق و غرائز جنسی شخص صورت می گیرد اتفاق می افتد ، این هماهنگی باعث هجوم خون به داخل آلت و به دنبال آن نعوظ ایجاد می گردد . در طول مدت نعوظ ، دریچه های وریدی بسته بوده و در نتیجه نعوظ در آلت تداوم می یابد. پس از انزال دریچه های وریدی باز شده و با خروج خون از آلت تناسلی ، نعوظ اتمام یافته و آلت به حالت اولیه باز می گردد . لازم به ذکر است که مردان در حالت طبیعی در صبحگاهان و در حالت خواب دچار نعوظ می شوند که به آن نعوظ صبحگاهی می گویند. 

 

چه عواملی باعث ناتوانی جنسی می شوند ؟

 

با بالا رفتن سن در مردان مشکل ناتوانی جنسی افزایش می یابد و به طور کلی در 15 درصد موارد علت ناتوانی جنسی بروز مشکلات روحی ( خصوصا در افراد جوان ) ودر 85 درصد موارد به دلیل اختلال در عملکرد فیزیولوژیک شخص می باشد که شایع ترین علل آن بیماری های عروقی حدود 40 درصد که شایع ترین آن تصلب شریان است می باشد ، دیابت 30 درصد ، اختلالات عصبی  10 درصد مانند پارکینسون ، ام اس و قطع نخاع می باشد از طرف دیگر 9 درصد از جمعیت افرادی که دارای مشکل ناتوانی جنسی هستند را اشخاص تشکیل می دهند که دچار اسیب های ناحیه لگن و یا جراحی در آن شده اند را تشکیل می دهند . 8 درصد نیز مربوط به استفاده از انواع دارو به خصوص داروهای ضد افسردگی و و ضد فشارخون  و استفاده  موارد مخدر و سیگار می باشد . در این میان اختلالات هورمونی را نیز نباید نادیده گرفت که حدود 3 درصد از ناتوانی های جنسی در مردان را به خود اختصاص می دهد . 

 

چگونه علت ناتوانی جنسی در خود را تشخیص دهیم ؟ 

 

پس از مراجعه به پزشک و مشاوره با وی در مورد بیماری های مختلف و عملکرد جنسی شخص اقدامات  تشخیصی لازم انجام می شود. قبل از هر چیزی باید مشخص گردد که علت ناتوانی جنسی ، روحی و روانی است یا مسائل فیزیولوژیک ، افرادی که ناتوانی آنها به دلیل مشکلات روحی و روانی است ، معمولا نعوظ صبحگاهی دارند ولی در هنگام مقاربت قادر به ایجاد نعوظ و حفظ آن نیستند .ولی افرادی که دچار مشکلات فیزیولوژیک برای ایجاد نعوظ هستند ، نعوظ صبحگاهی مناسبی ندارند و ممکن است دچار بیماری های مختلفی باشند که به آن اشاره شد . با مراجعه به پزشک و مشخص شدن علت بیماری ،پزشک می تواند موثرترین و بی خطر ترین روش درمانی را برای شخص تجویز کند. ممکن است در طی روند تشخیص نیاز به اقدامات پاراکلنیکی  مانند کاورنوگرافی ، سونوگرافی داپلر و.. باشد .

 

درمان ناتوانی جنسی در آقایان 

 

در افرادی که دچار ناتوانی جنسی با ریشه فیزیولوژیک می باشند درمان متناسب با نوع بیماری متفاوت است ، خصوصا افرادی که صفات ثانویه جنسی در آنها رویت نمی شود ، درمان هورمونی اولین قدم است و در سایر بیماران باید از روش های مختلف مانند دستگاه وکیوم مردانه همراه استفاده کرد .

 

دستگاه وکیوم جنسی مرانه همراه 

 

دستگاه وکیوم جنسی مردانه همراه وسیله ای است کاملا پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعوظ با تقلید از مکانیسم طبیعی بدن می گردد . درمان ناتوانی جنسی با دستگاه واکیوم مردانه یکی از سه روش استاندارد قابل قبول در انجمن ارولوژی ایالات متحده امریکا می باشد . که کاملا بی خطر و موثر در درمان بیماری ناتوانی جنسی در آقایان می باشد . 

 

سیستم دستگاه وکیوم جنسی مردانه جدید 

 

از موارد ناتوانی جنسی ذکر شده می توان کاهش جریان خون به آلت و یا عدم توانایی نگهداری خون در آلت را نام برد . دستگاه وکیوم همراه مردانه با تقلید از سیستم طبیعی نعوظ در بدن مردان طراحی شده است و قادر در ایجاد توانایی در بروز و نگهداری حالت نعوظ برای انجام امور جنسی بوده و فرد نیازی به استفاده از داروها ندارد . باید بدانید که تمامی داروهایی که برای درمان و یا ایجاد نعوظ تجویز می شوند دارای عوارض جانبی می باشند.  برای ایجاد حالت نعوظ ، آلت درون محفظه ای شیشه ای قرار می گیرد و با ایجاد خلا در اثر مکش با پمپ ، جریان خون به سمت آلت کشیده شده و حالت نعوظ و سفتی در آلت به وجود می آید . سپس حلقه های سیلیکونی فشاری در قاعده آلت نزدیک به بیضه ها قرار می گیرد و مانع از خروج خون داخل آلت گردیده و نعوظ حتی پس از برداشتن محفظه شیشه ای و از بین رفتن خلائ ، حفظ خواهد شد . این حالت نعوظ را می توان برای مدت زمان حداقل 30 دقیقه نگه داشت و هر چند بار که نیاز باشد می توان آن را تکرار نمود .. پس از برداشتن حلقه فشاری و برگشت خون ، آلت به حالت طبیعی و اولیه خود باز خواهد گشت . دستگاه وکیوم مردانه به سادگی جایگزین مکانیزم طبیعی بدن در ایجاد نعوظ شده و یکی از بهترین درمان ها در بیماری ناتوانی جنسی در مقایسه با دیگر روش های درمانی از قبیل مصرف دارو ، تزریق هورمون و یا عمل جراحی می باشد . 

 

 

دستگاه وکیوم همراه مردانه به صورت کاملا موفقیت آمیز و موثر برای ایجاد نعوظ در بیماران مبتلا به دیابت ، مبتلایان به بیماری های قلبی عروقی ، ضایعات نخاعی ، اسکلروز متعدد ، جراحی پروستات و ناتوانی جنسی ناشی از مشکلات روحی و روانی ، به دنبال درمان دیالیز ، پرتو درمانی ، عمل جراحی و آسیب های وارده به لگن مورد استفاده قرار می گیرد . 

 

دستگاه وکیوم جنسی همراه مردانه به دلیل عوارض بسیار ناچیز و کارایی درمانی بسیار عالی در درمان بیماری ناتوانی جنسی ، در بین اکثر افراد مورد توجه قرار گرفته و ادامه استفاده از دستگاه وکیوم مردانه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس در آقایان در هنگام برقرار رابطه جنسی خواهد شد . درهنگام استفاده از دستگاه وکیوم مردانه ، تعدادی از استفاده کنندگان دچار درد اندکی خواهند شد . که این درد به مرور زمان از بین خواهد رفت . این درد ناشی از استفاده نادرست از دستگاه می باشد که پس از استفاده از  دستگاه به مدت دو هفته ، فرد بر نحوه استفاده مسلط شده و این درد از بین خواهد رفت . به یاد داشته باشید که دستگاه وکیوم مردانه شبیه ساز سیستم طبیعی بدن در ایجاد نعوظ می باشد ، به هنگام استفاده از دستگاه وکیوم مردانه به  آرامی و با فاصله زمانی منظم و ریتمیک مکش را انجام داده و هنگامی که آلت به حالت طبیعی نعوظ رسید و ادامه پمپاژ باعث دردناک شدن آلت می شود ، پمپ کردن را متوقف کنید .زمان لازم برای به وجود آمدن نعوظ کامل ، به طور متوسط 2/5 دقیقه می باشد . استفاده از دستگاه وکیوم مردانه باعث بهبود روابط زناشویی در بین زوجین می شود و باعث پایان بسیاری از مشکلات خانوادگی در بین همسران خواهد شد . استفاده از این دستگاه در بر طرف کردن اکثر بیماری ها و ناتوانی های جنسی ، حتی کوچک بودن آلت موثر بوده و عوارض کمتری دارد . استفاده از دستگاه وکیوم مکنده مردانه در رابطه با کوچک بودن آلت نسبت به عمل جراحی پروتز آلت بسیار ارزانتر بوده و عوارض این عمل را نیز به همراه ندارد ( پروتز آلت وضعیت آلت را به حالت اولیه و طبیعی بر نمی گرداند ) 

خوشبختانه تاکنون گزارشی در مورد عوارض شدید ، مثل تنگی مجرا و یا فیبروز آلت در صورت استفاده صحیح از دستگاه وکیوم جنسی مردانه همراه وجود نداشته است . بهتر است در هنگام استفاده از دستگاه وکیوم ، بیماری شخص از همسر خود کمک بگیرد . ستفاده از دستگاه به صورت مشارکتی بین زوج ، باعث بهتر شدن رایطه زناشویی ، احساس نزدیکی زوجین به یکدیگر و افزایش رضایت زوجین خواهد شد . 

 

استفاده از دستگاه وکیوم مردانه در درمان زود انزالی 

 

زود انزالی نوعی از ناتوانی جنسی محسوب بین مردان محسوب می شود ، در هنگام استفاده از دستگاه وکیوم جنسی مردانه همراه ، به دلیل وجود حلقه های فشاری در انتهای  آلت ، نعوظ حتی پس از انزال زود رس نیز باقی می ماند و تا زمانی که حلقه در انتهای آلت قرار دارد  ، مانع از برگشت آلت به حالت و اندازه اولیه می شود. استفاده از حلقه های فشاری جهت درمان مشکلات مربوط به زود انزالی در مردانی که مشکل زود انزالی آنها قابل درمان نیست و یا بیمارانی که تحت درمان سایکوتراپی هستند ، توسط وزارت بهداشت ایالات متحده امریکا FDA  مورد تایید قرار گرفته است . استفاده از دستگاه وکیوم مردانه ، در صورت ناکارا بودن روش های دیگر درمانی یرای بیماران ، توسط پزشکان متخصص ارولوژی تجویز می گردد . 

 

استفاده از وکیوم مردانه همراه در درمان بیماران مبتلا به کوچک بودن آلت یا میکرو پنیس 

 

یکی از موارد استفاده از دستگاه وکیوم مردانه در درمان بیماری میکروپنیس می باشد . میکرو پنیسی به افرادی اطلاق می شود که اندازه آلت آنها کمتر از 9 سانتیمتر می باشد .  در صورتی که بیماران مبتلا به میکرو پنیس به طور مرتب و اصولی از دستگاه وکیوم جنسی مردانه همراه استفاده کنند می تواند به نتایج قابل قبولی در اثراستفاده از این دستگاه دست یابند . استفاده از دستگاه وکیوم مردانه در جهت افزایش سایز آلت هم در طول و هم قطر موثر می باشد . استفاده از دستگاه وکیوم مردانه به صورت اصولی ، دقیق و مرتب می تواند باعث افزایش طول آلت تا 7/5 سانتیمتر و افزایش قطر آلت تا 4 سانتیمتر شود که این موضوع در مقالات متعدد علمی در زمینه ارولوژی و درمان ناتوانی جنسی آقایان در سطح دنیا مورد مطالعه و بحث قرار گرفته است . ولی این تاثیر در همه افراد قابل مشاهده نیست و ارتباط بسیار زیادی به میزان توانایی فیزیکی شخص ، عدم وجود برخی از بیماری ها ، نوع تغذیه و میزان تمرین و مداومت فرد در استفاده از دستگاه وکیوم دارد.

 

نحوه تهیه و خرید دستگاه وکیوم مردانه همراه جهت درمان انواع بیماری های ناشی از ناتوانی جنسی در آقایان 

 

ما در تیم مدیکال بازار با سال ها تجربه در زمینه توانبخشی افراد سالمند ، ناتوان و معلول استفاده از دستگاه وکیوم مردانه همراه را به شما خواننده عزیز پیشنهاد می کنیم . دلایل ما برای انتخاب دستگاه وکیوم همراه به چند دلیل می باشد :

  • نعوظ موثرکه منجر به بهبود رابطه زناشویی موفق می گردد در بیش از 98 درصد از افرادی که از دستگاه وکیوم مردانه همراه استفاده کرده اند ، گزارش شده است که در صورت توجه به راهنمایی پزشکان مجرب در این زمینه می تواند تا 100 درصد افزایش یابد .
  •  دستگاه وکیوم جنسی مردانه همراه دارای مجوز از وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران بوده و به تایید انجمن ارولوژی ایران ، بنیاد جانبازان و مراکز علمی دانشگاهی رسیده است .
  • دستگاه وکیوم همراه مردانه در اداره ثبت اختراعات جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است و اخیرا سازمان پژوهش ها و تحقیقات صنعتی ایران ، دستگاه وکیوم مردانه همراه را با درجه ابتکار مورد تایید قرار داده است . 
  • استفاده از مواد اولیه بهداشتی و درجه یک در ساخت دستگاه وکیوم مردانه همراه 
  • قیمت بسیار مناسب 
  •  

شما می توانید جهت مشاوره در مورد نحوه استفاده ، کارایی و خرید دستگاه وکیوم مردانه همراه با شماره های 02133790906 و یا 09122582104 و یا 09124946733  تماس بگیرید . 

 

 

جهت خرید دستگاه وکیوم مردانه همراه کلیک کنید .

 

 

 

 

 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر