فروشگاه شعبه پاسداران 09124946733
مقالات

مناسب سازی سرویس بهداشتی و توالت منزل برای سالمندان

سرویس بهداشتی منازل یک از مهمترین بخش های خانه می باشدکه به دلیل استفاده از مواد سخت و برنده مانند آینه ، شیر الات و کاشی و سرامیک در آن ، از اهمیت ویژه ای در بحث ایمن سازی منازل جهت استفاده سالمندان ، بیماران و معلولین برخوردار می باشد. افتادن و سر خوردن سالمند در سرویس بهداشتی به دلیل وجود این مواد ، باعث اسیب های جدی به سالمندان خواهد شد . در این مقاله به نحوه ایمن سازی و وسایل مرد نیاز جهت مناسب سازی محیط سرویس بهداشتی و توالت منازل پرداخته می شود.

استفاده از دستگیره های کمکی سالمند برای حفظ تعادل کامل و بدون ترس از خطر سقوط

با استفاده از دستگیره های کمکی سالمند در توالت ، شخص معلول ، بیمار و یا سالمند می تواند با کمک آنها ، به آسانی و با حفظ تعادل کامل و بدون ترس از خطر سقوط و افتادن بر روی توالت فرنگی و یا صندلی توالت فرنگی بنشیند و پس از اتمام کار از روی توالت فرنگی بلند شود . دستگیره های کمکی سالمند معمولا به دیوار کنار توالت نصب می شوند

با ناتوانی جنسی چه کنم ؟ راهنمای ساده و بی پرده برای آقایان

سوالات رایج آقایان در مورد پروتز الت کلوپلاست

فن آوری های نوین در حوزه سالمندان

با افزایش جمعیت سالمندان در جوامع و مواجه با پدیده سالمندی جامعه ، کشور های توسعه یافته به این نتیجه رسیده اند تا با به کارگیری فن آوری های نوین در حوزه سالمندان شرایط لازم در راستای افزایش استقلال سالمندان و فعال کردن آنها در اجتماع را به وجود آورند.

به چه دلایلی می بایست از سالمند در منزل نگهداری کنیم ؟

هزینه های بالای نگهداری سالمندان در بیمارستان ها و مراکز نگهداری از سالمندان و نقش مخرب روحی که این مراکز در سلامت روحی و روانی شخص سالمند ایفا می کنند بسیاری از خانواده ها را به این نتیجه رسانده که از سالمند خانواده خود در محیط منزل پذیرایی کنند.

چگونه سالمندان بیمار را از رختخواب بیرون آوریم ؟

نگهداری سالمندان در محیط خانه نیازمند آموزش صحیح مراقبت از سالمند درمنزل توسط شخصی که وظیفه نگهداری از سالمند بیمار را بر عهده گرفته است ؛ می باشد . شما با آموزش صحیح این فنون در کنار استفاده از وسایل کمکی و توانبخشی در حوزه نگهداری سالمندان در منزل خواهید توانست محیطی ایمن برای سالمندان و مراقب در محیط خانه فراهم آورید و از فشار ها و آسیب های جسمی و روانی که سلامت شما به عنوان مراقب و همچنین شخص سالمند را مورد تهدید قرار می دهد جلوگیری کنید. همچنین در نظر داشته باشید که نگهداری سالمندان در مراک

نقش فعالیت های مذهبی در دستیابی افراد به سالمندی سالم

با بالارفتن سطح سلامت جامعه و به طبع آن طول عمر بیشتر افراد ، بافت جمعیتی جوامع با افزایش سن رو به رو شده است . با افزایش جمعیت سالمندان ،یکی از مهمترین اهداف در این جوامع، فراهم کردن شرایطی می باشد تا افراد آن جامعه ، به هنگام رسیدن به سن سالمندی از سلامتی لازم برخوردار بوده و در اصطلاح سالمندی فعال ، موفق ، پویا و سالم باشند.

استفاده از تکنولوژی در جهت بهبود کیفیت زندگی سالمندان

استفاده از تکنولوژی در نگهداری و مراقبت از سالمندان در منزل و کنترل و ارزیابی سطح سلامتی آنها می تواند نقش به سزایی ایفا کند . تا بتوان از این افراد در داخل منزل و بدون نیاز به مراکز درمانی و مراقبتی ، نگهداری به عمل آورد . تکنولوژی های روز دنیا بالاخص اینترنت اشیائ می تواند در این زمینه بسیار حائز اهمیت باشد .

مناسب سازی محیط خانه جهت زندگانی ایمن سالمند تنها

بعضی از سالمندان مایلند که مستقل و بدون وابستگی به دیگران زندگی کنند. این تصمیم ، فرد سالمند و مراقب را دچار چالش های جدیدی می نماید . عواملی مانند تغییرات جسمانی ، روحی ، ایمنی محیط زیست ، مسائل پزشکی ، مسلئل اقتصادی و سایر معضلات می توانند این تصمیم زندگی تنها سالمند را تحت تاثیر قرار دهند. این فاکتورها توانایی فرد سالمند را تحت الشعاع قرار می دهد و اطرافیان را دچار سردرگمی می کند وو سوال مهمی را به وجود می آورد که آیا این فرد قادر است به تنهایی با فاکتورهای ذکر شده مقابله کند ؟ از آنجا که تصم

پیشگیری از افتادن سالمندان در منزل

برای پیشگیری از افتادن شخص که می تواند سبب آسیب های غیر قابل جبرانی مانند شکستن لگن خاصره و یا استخوان های دیگر شود، فرد مراقب می بایستی از هر وسیله استفاده کند.ترس از افتادن باعث کاهش تحرک و یا حتی بی تحرکی در فرد می شود. عدم تحرک خود می تواند خطر افتادن را افزایش دهد و هم چنین منجر به مسائل جدی سلامتی ، مانند ترومبوز سیاهرگ های عمقی ( تشکیل لخته خون مخصوصا در پاها ) کاهش عملکرد کلیه ها ، کاهش متابولیسم و بالاخره کاهش کیفیت حیات شود.

نقل و انتقال سالمندان فاقد حرکت

جهت حرکت دادن فرد از بستر و جا به جا کردن او ، مراقب احتیاج به آموزش و قدرت بدنی دارد. بدون آموزش فرد مراقب به اسانی در معرض اسیب عضلات و استخوان کمر قرار دارد. جهت حرکت کردن فرد از بستر و قرار دادن وی بر روی ویلچر ، مراقب به اموزش توسط پرستار حرفه ای نیاز دارد.

هر آنچه در مورد دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر باید بدانید

هر آنچه در مورد دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر باید بدانید

دستگاه اکستندر گلدن ار کت  ، یک دستگاه کشنده آلت می باشد که موفق به دریافت گواهینامه نوع  A شده و مورد تائید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد . دستگاه کشنده آلت اکستنر از یک حلقه پلاستیکی ، دو پایه فلزی و یک قطعه فوقانی پلاستیکی تشکیل شده است که بر روی این قطعه یک نوار نصب می شود . قطعات پلاستیکی استفاده شده در این دستگاه غیر قابل اشتعال هستند . دستگاه گلدن ار کت یک دستگاه کاملا خصوصی و بهداشتی بوده و جهت استفاده فقط یک نفر می باشد . واز انتقال آن به افراد دیگر به منظور جلوگیری از انتقال بیماری ها جدا خودداری کنید . قبل از اولین استفاده ، دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر را کاملا با آب گرم و صابون شسته و با پنبه و الکل تمیز نمایید . در طول دوره درمان نیز نظافت دستگاه را رعایت نمایید. افرادی که به دلیل کوچک بودن آلت تناسلی از این دستگاه استفاده می کنند اگر مطالب این مقاله را به دقت مطالعه کرده و طبق آن از دستگاه استفاده کنند ، دستگاه اکستندر دی وایس هیچ گونه عوارضی برای آنها نخواهد داشت و عواقب هر گونه مصرف ناصحیح توسط مصرف کننده به عهده خود شخص می باشد . 

 

موارد درمانی استفاده از دستگاه بزرگ کننده آلت اکستنر دی وایس 

 

  • بلندتر شدن آلت بدون جراحی
  •  اصلاح انحراف الت بدون جراحی 
  • درمان بیماری پیرونی 
  • معالجه پس از عمل جراحی و بلند شدن آلت 
  • جراحی اصلاحی و باز سازی بافت اسفنجی آلت 

کسانی که دچار زود انزالی ثانویه هستند و احتیاج به تقویت بافت اسفنجی آلت دارند ، کافی است در هفته روزانه 1 تا 2 ساعت از دستگاه کشنده آلت اکستندر دی وایس استفاده کنند تا یک کشش نسبی در آلت ایجاد گردد . توجه داشته باشید درمان حتما  باید تحت نظر پزشک انجام شود . 

 

نحوه استفاده از دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر دی وایس 

 

در مرحله اول ، اندازه اولیه دستگاه اکستندر را برای شروع درمان به روش زیر محاسبه کنید . آلت خود را در حالت نعوظ اندازه گیری کنید . از اندازه آلت در حالت نعوظ 4 سانتیمتر کم کنید . دستگاه را از لبه پائینی حلقه پلاستیکی تا لبه بالایی محور فلزی به همان اندازه تنظیم کنید . اگر آلت دارای انحراف می باشد 5 سانتیمتر کم کنید . 

اندازه اولیه دستگاه = اندازه آلت در حالت نعوظ - 4 سانتیمتر 

 

پس از تنظیم اندازه دستگاه ، کش سیلیکونی را درون دهانه جای دهید . توصیه می شود  دور آلت را با گاز یا پنبه بپوشانید. سپس دو انتهای کش سیلیکونی را در دهانه های پلاستیکی بالایی وارد کنید . کش به شکل حلقه در می آید . آلت را داخل حلقه کنید و بگذارید کلاهک بر روی پایه بالا جای بگیرد . دست چپ خود را بر روی پایه بالایی بگذارید و ارتفاع دستگاه کشنده آلت را کاهش دهید . با اعمال فشار به وسیله دست چپ و انگشتان دست راست ، کلاهک را از نوار سیلیکونی خارج کنید تا اینکه لبه کلاهک ، بالای نوار قرار گیرد. به کمک دست چپ ، کلاهک را نگهدارید . با کشیدن از هر طرف ، کم کم شروع به کوتاه کردن نوار سیلیکونی کنید . 

 

کشیدن پوست به سمت پائین ، ( البته به زیر و روی آن ) را آهسته انجام دهید تا از نیشگون ها و تا خوردن های احتمالی سر کلاهک جلوگیری شود. نوار باید کلاهک را آنقدر محکم نگه دارد تا در نرود ، اما تا جایی که دردناک نشود . با دست راست نوار را به سمت شکاف هایی که در پشت پایه بالایی قرار دارد ، ثابت و محکم کنید ، اما به سمت پائین فشار ندهید تا نیشگون بگیرد . 

 

روش استفاده از دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر دی وایس 

 

صبور و مرتب باشید . این راهی است برای کسب نتایج بهتر ، روز اول برای عادت کردن ، 5 مرتبه دستگاه را بپوشید و در بیاورید . هر 2 ساعت یک بار ، دستگاه بزرگ کننده آلت را برای دقایقی در بیاورید و اجازه دهید تا بافت های آلت استراحت کنند. استراحت ها اجباری است . در مراحل پیشرفته ، هر 90 دقیقه یا هر 60 دقیقه ، استراحت دهید . در هنگام استراحت ، به آرامی الت را ماساژ دهید . ( می توانید از تکنیک جلکینگ دستگاه جلک یا ویبراتور استفاده کنید . ) 

 

توصیه می شود در هنگام استفاده از دستگاه حجم دهنده الت ، آن را به سمت بالا با کمی انحراف به یک سمت بپوشانید . ( خلاف انحراف آلتتان ) و از شورت و شلوارک های گشاد استفاده کنید . هر دفعه دستگاه را با پنبه و الکل تمیز کنید . اگر بین 15 روز تا یک ماه از دستگاه اکستندر دی وایس استفاده نمی کنید ، درمان را با کاهش یک سانتیمتر نسبت به اندازه ای که در آن بودید شروع کنید . بعد از 5 روز استفاده 5% سانتیمتر اضافه کنید. سپس مانند سابق ادامه دهید . 

 

موارد خاص در استفاده از دستگاه کشنده آلت اکستندر دی وایس 

 

  • اصلاح آلت : شما باید دستگاه را در جهت عکس انحراف بپوشید ، استفاده از آن برای 6 تا 8 ماه توصیه می شود. 
  • بیماری پیرونی : مانند اصلاح انحراف عمل کنید . در عین حال توصیه می شود که به موازات آن از یک درمان دارویی با مشورت پزشک مشاور استفاده کنید . 
  • جراحی آلت : به توصیه های پزشکتان توجه کنید و از هفته سوم و یا چهارم بعد از عمل ، از دستگاه استفاده کنید . 

 

احتیاطات لازم در هنگام استفاده از دستگاه حجیم کننده آلت اکستندر دی وایس 

 

  • در هنگام ورزش و دفع ادرار و اجابت مزاج ، دستگاه را در بیاورید . 
  • اگر هنگام استفاده از دستگاه گلدن ار کت احساس درد یا کبودی و یا بی حسی کردید ، دستگاه را در بیاورید . کلاهک آلت را ماساژ دهید و پس از یک ساعت مجددا ان را بپوشید  
  • در صورت آزار پایه کلاهک ، توصیه می شود از پوشش مضاعف استفاده کنید. ( یک پوشش به شکل گاز یا پارچه کتان و دیگری در بیخ آلت ) 
  • اگر در حالت منعوظ هستید ، نگران نباشید زیرا کاملا طبیعی است که آلت در برود و از دستگاه خارج شود . 
  • وقتی دستگاه گلدن ار کت را در می آورید متوجه حس عجیب و ناراحتی و یا خواب رفتگی می شوید ، طبیعی است این مربوط می شود به سستی بافت هایی که تحت فشار کمی بودند و نیز طبیعی است که هر دو ساعت کم و بیش احساس ناراحتی کنید . این به معنی آن است که باید بافت ها را شل کرد . بهتر است دستگاه حجم دهنده آلت را در بیاورید و مدتی روی کلاهک و بدنه آلت را بمالید . ( 2 دقیقه کافی است ) 
  • گاهی پیش می آید که دستگاه به دلایل نامشخصی ، پیش از روزهای گذشته شما را اذیت می کند. فردای آن روز ، همه چیز دوباره طبیعی می شود. اگر دچار کمی ورم روی کلاهک می شوید ، نگران نباشید. این امر به احتباس مایع ( به دلیل کشش آلت ) مربوط می شود و با مالش کلاهک با انگشتان ، از بین می رود . 
  • اگر جراحت و یا زخمی دارید طی دوره کامل معالجه و درمان از دستگاه بزرگ کننده الت استفاده نکنید .
  • استفاده از داروهای درمان طاسی ، و برخی از داروهای بدنسازی باعث کاهش رشد آلت می شود . 
  • در صورت حساسیت و یا زخم به مدت یک هفته از دستگاه گلدن ار کت استفاده نکنید و در این زمان از پماد هیدروکور تیزن یک بار در روز و از مخلوط پماد ویتامین D+A , ZINCOXIDE  دوبار در روز به مدت یک هفته استفاده کنید . 

سوال های متداول در مورد استفاده از دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر و پاسخ به آنها 

 

دستگاه حجم دهنده آلت اکستندر بر چه اصولی کار می کند ؟

 

  • دستگاه بزرگ کننده حجم طولی و قطری آلت گلدن ار کت یا همان اکستندر بر مبنای اصل کشش یا تراکشن کار می کند. یعنی هر گاه آلت به نحو کنترل شده ای تحت کشش قرار می گیرد و این کشش تدریجا افزایش یابد موجب رشد لیگامانهای نگهدارنده ( corpus spongisum ) و بقیه بافت های آلت می شود. 

 

آیا قبلا هم در علم پزشکی از کشش به عنوان شیوه درمانی استفاده شده است ؟ 

 

  • بله ، در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست ، افزایش طول استخوان و ایجاد پوست نو ، ( دارای مو ) برای پوشاندن نواحی طاس و بی مو استفاده می شود البته از قدیم از این روش استفاده می شده است . مثلا زنان بیرمانی برای دراز کردن گردن خود و نیز بعضی از قبایل افریقایی برای بزرک کردن اندام های گوناگون بدن از این روش استفاده می کردند.  در جوامع و فرهنگ های قدیمی از کشش برای بزرگ کردن اندام های مختلف بدن استفاده می کردند. برای مثال زنان قبیله پادوانگ در برمه که به زنان زرافه ای مشهور شده اند ، با استفاده از روش کشش ، گردن خود را دراز می کنند یا قبایلی در افریقا و آمازون با استفاده از همین روش لبها و گوشهای خود را بزرگ می کنند . آنها برای این کار وزنه هایی را به قسمت های مورد نظر بدن خود آویزان می کنند. 

 

بیشترین افزایش طول آلت با استفاده از از دستگاه گلدن ار کت اکستنر به چه میزان است ؟ 

 

  • بستگی به شخص دارد ولی به طور تقریبی 2 تا 5 سانتیمتر افزایش طول در تعداد زیادی از مصرف کنندگان گزارش شده است . 

 

حداقل افزایش طول پس از استفاده از دستگاه حجم دهنده قطر و طول آلت چقدر می باشد ؟ 

 

  • حداقل افزایش طول 1/5 سانتیمتر می باشد . 

 

 

آیا این افزایش طول ، هم در حالت عادی و هم در حالت نعوظ وجود دارد ؟ 

 

  • بله این افزایش سایز آلت در هر دو حالت عادی و نعوظ دیده می شود . 

 

آیا  استفاده از دستگاه اکستندر در اصلاح انحنای آلت تناسلی به ما کمک می کند ؟ 

 

  • بله در مدت 6 تا 7 ماه می توان انحنای آلت را برطرف کرد و بهبود محسوسی را شاهد بود. 

 

آیا این افزایش طول و بقیه تغییرات دائمی و پایدار خواهند بود ؟ 

 

  • بله ، زیرا بافت جدید ساخته می شود . 

 

آیا افزایش طول باعث لاغر شدن آلت نمی شود ؟ 

 

  • خیر ، رشد آلت هم در طول و هم در قطر آلت صورت می گیرد ، چون که هم در طول و هم در قطر آلت بافت جدیدی به وجود می آید . 

 

سن مناسب برای استفاده از این روش چه سنی می باشد ؟ 

 

  • از 18 سالگی به بعد ، همچنین مردان مسن نیز می توانند از این روش استفاده کنند. . مطالعات ما نشان داده که حتی مردان 60 تا 70 ساله نیز می توانند از این روش بهره ببرند ، زیرا عمل کشش موجب تحریک رشد بافت در هر سنی می شود . 

 

سوالات مربوط به دستگاه حجم دهنده الت اکستندر و نحوه کاربرد آن 

 

آیا استفاده از دستگاه اکستندر گلدن ار کت درد دارد؟ 

 

  • خیر ، این وسیله یک ابزار مکانیکی بدون درد است . در ابتدا شخص وجود آن را حس می کند اما پس از مدت کوتاهی حتی وجود آن را حس نخواهد کرد. 

 

آیا هنگام ادرار و اجابت مزاج  باید دستگاه بزرگ کننده آلت را در آورد ؟

 

  • بله و سپس مجددا دستگاه را به آلت وصل کنید. 

 

چگونه می توان از دستگاه اکستندر دیوایس استفاده کرد، بدون اینکه اعضائ خانواده ام متوجه موضوع شوند

 

  • از دستگاه در زمان هایی که خارج از منزل هستید و یا اینکه سر کار هستید ، استفاده کنید. 

 

آیا می توان در طول شب نیز از آن استفاده کرد ؟ 

 

 

  • بله گرچه بسیاری از افراد که این کار را می کنند ، صبح موقع بیدار شدن متوجه می شوند که دستگاه جا به جا شده ، این جا به جایی به علت غلت خوردن در حین خواب و نعوظ موقع خواب است . در این صورت هر شب فقط به مدت 3 ساعت می بایست از دستگاه اکستندر استفاده کرد . توصیه ما این است که در روزهای اول ، از آن در شب استفاده نکنید تا پس از گذشت مدتی کاملا با آن احساس راحتی کنید. 

 

اگر حین پوشیدن دستگاه دچار نعوظ شدم ، چه اتفاقی می افتد؟

 

  • کمی احساس فشار خواهید کرد، اما درد نخواهد داشت . 

 

آیا هنگام استفاده از این دستگاه می توان شلوار جین یا تنگ پوشید ؟ 

 

  • اگر شلوار خیلی تنگ نباشد ، مشکلی پیش نمی آید . 

 

اگر کار من طوری باشد که باید برای مدت زمان طولانی بنشینم ، آیا می توانم از دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر ، استفاده کنم ؟ 

 

  • بله ، پزشک مشاور به شما خواهد گفت که در این قبیل موارد چگونه دستگاه را تنظیم کنید ؟ 

 

آیا اگر آب به دستگاه بخورد زنگ نمی زند ؟ آیا میتوان دستگاه را شست ؟ 

 

  • دستگاه اکستندر دیوایس گلدن ار کت زنگ نمی زند . این دستگاه را می توان هفته ای یک بار تمیز کرد . 

 

آیا موهای اطراف آلت باید تمیز باشد ؟ 

 

  • بله باید تمیز باشد .

 

مبنای کار دستگاه اکستندر دیوایس چیست ؟ آیا باتری نیاز دارد ، آیا شوک الکتریکی می دهد؟ 

 

  • اکستندر دیوایس ، یک دستگاه کاملا مکانیکی است . این دستگاه برای کشش آلت ( موقعی که در حالت نعوظ نباشد ) به کار می رود و به هیچ باتری یا برق نیاز ندارد و بنابراین شوک الکتریکی ایجاد نمی کند . 
     
    • بله گرچه بسیاری از افراد که این کار را می کنند ، صبح موقع بیدار شدن متوجه می شوند که دستگاه جا به جا شده ، این جا به جایی به علت غلت خوردن در حین خواب و نعوظ موقع خواب است . در این صورت هر شب فقط به مدت 3 ساعت می بایست از دستگاه اکستندر استفاده کرد . توصیه ما این است که در روزهای اول ، از آن در شب استفاده نکنید تا پس از گذشت مدتی کاملا با آن احساس راحتی کنید. 

     

    اگر حین پوشیدن دستگاه دچار نعوظ شدم ، چه اتفاقی می افتد؟

     

    • کمی احساس فشار خواهید کرد، اما درد نخواهد داشت . 

     

    آیا هنگام استفاده از این دستگاه می توان شلوار جین یا تنگ پوشید ؟ 

     

    • اگر شلوار خیلی تنگ نباشد ، مشکلی پیش نمی آید . 

     

    اگر کار من طوری باشد که باید برای مدت زمان طولانی بنشینم ، آیا می توانم از دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر ، استفاده کنم ؟ 

     

    • بله ، پزشک مشاور به شما خواهد گفت که در این قبیل موارد چگونه دستگاه را تنظیم کنید ؟ 

     

    آیا اگر آب به دستگاه بخورد زنگ نمی زند ؟ آیا میتوان دستگاه را شست ؟ 

     

    • دستگاه اکستندر دیوایس گلدن ار کت زنگ نمی زند . این دستگاه را می توان هفته ای یک بار تمیز کرد . 

     

    آیا موهای اطراف آلت باید تمیز باشد ؟ 

     

    • بله باید تمیز باشد .

     

    مبنای کار دستگاه اکستندر دیوایس چیست ؟ آیا باتری نیاز دارد ، آیا شوک الکتریکی می دهد؟ 

     

    • اکستندر دیوایس ، یک دستگاه کاملا مکانیکی است . این دستگاه برای کشش آلت ( موقعی که در حالت نعوظ نباشد ) به کار می رود و به هیچ باتری یا برق نیاز ندارد و بنابراین شوک الکتریکی ایجاد نمی کند . 

     

    سوالاتی که حین استفاده از دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر دیوایس پرسیده می شود ؟

     

    • انجام مشاوره با پزشک پیش از شروع کار لازم است ؟  آن عده از افرادی که مداوای طبی خاص نیاز دارند ، بهتر است این کار را انجام دهند.
    • پزشکانی را می شناسید که بتوانیم از آنها اطلاعات بگیریم یا سوال هایم را بپرسم ؟  بله ، در بسیاری از کشور ها متخصصانی هستند که می توانند در حین کار شما را راهنمایی کنند . لیست این افراد در سایت های اینترنتی موجود است . 
    • اگر پس از حصول نتیجه و افزایش طول آلت ، به استفاده از دستگاه ادامه دهم چه اتفاقی می افتد ؟  کمی دیگر هم به طول آلت می توان اضافه کرد ، اما این افزایش ثانویه به آهستگی حاصل خواهد شد .
    • ایا ممکن است که اصلا هیچ افزایشی صورت نگیرد یا مقدار آن بسیار اندک است ؟  طبق تجربه ما ، احتمال عدم موفقیت در افزایش طول تنها 2/5 درصد است . در این صورت پزشک دلیل عدم موفقیت را بررسی خواهد کرد و راه حل را نشان خواهد داد. 
    • چگونه خودم می توانم دستگاه اکستندر را طویل تر کنم ؟  در دفترچه راهنمای همراه دستگاه توضیح کامل داده شده است . 
    • تناوب زمان استفاده و استراحت ( عدم استفاده ) از دستگاه اکستندر چگونه است ؟  این دستگاه باید روزی 4 تا 8 ساعت استفاده شود. البته می توان این زمان را بیشتر کرد. توصیه ما این است که هر 2 ساعت یکبار استراحت داده شود و دستگاه از روی الت برداشته شود. ضمنا لازم نیست که از جدول زمانی خیلی دقیقی پیروی کنید ، زیرا این زمان تناوب به حساسیت فرد بستگی دارد . 
    • اگر یک روز از دستگاه اکستندر بزرگ کننده الت استفاده نکنیم ، چه اتفاقی ما فتد ؟  مشکلی پیش نمی آید . 
    • پس از خاتمه دوره ، آیا باز هم باید به استفاده از آن ادامه دهیم تا به حداکثر افزایش طول آلت برسم ؟  این کار لازم نیست ، چ.ن حداکثر افزایش طول ، طی همان دوره اول صورت می گیرد . 
    • آیا حین استفاده از دستگاه بزرگ کننده حجم آلت اکستندر باید کرم یا پمادی را روی آلت بمالید ؟  با پزشک مشورت کنید در افراد مختلف ، متفاوت است . 

     

    موارد پزشکی استفاده از دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر دیوایس 

     

    • آیا استفاده از دستگاه اکستندر ریسک یا عوارض جانبی دارد؟ خیر ، اگر استفاده از دستگاه مطابق دستورالعمل باشد، هیچ ریسک یا عوارض جانبی وجود نخواهد داشت . 
    • آیا عمل کشش بر روی نعوظ آلت اثر می گذارد یا موجب ناتوانی جنسی می شود ؟ خیر نعوظ آلت بدون هیچ گونه مشکلی و مطابق معمول صورت خواهد گرفت . ضمنا به دلیل بزرگ شدن آلت ، میب جنسی افزایش خواهد یافت . 
    • اندازه آلت چقدر است ؟ بین 14 تا 18 سانتی متر در حالت نعوظ ( به خصوصیات نژاد فرد بستگی دارد ) 
    • آیا شخصی که بیماری قند و یا دیابت دارد ، می تواند از این روش کشش آلت به وسیله دستگاه اکستنر استفاده کند ؟ بله ، به شرطی که تحت مراقبت ویژه باشد و بهداشت کامل آلت را مراعات کند و به کمک پزشک مشاور درمان را تکمیل کند . 
    • آیا شخصی که مشکلات قلبی عروقی دارد می تواند از این روش استفاده کند ؟ بله می تواند و ریسکی وجود ندارد . 
    • اگر شخصی به خاطر وجود تومور پروستات یا سرطان پروستات جراحی شده باشد ، آیا باز هم می تواند از این روش استفاده کند ؟ با پزشک مشورت کند . 
    • اگر کسی دچار واریکوسل یا هیدرو سل یا پروستات باشد چطور ؟ با پزشک مشورت کنید . 
    • اگر کسی دچار بیماری مقاربتی باشد می تواند از دستگاه اکستندر استفاده کند ؟ او باید در ابتدا بیماری مقاربتی خود را درمان کند .
    • آیا فشار اندکی که دستگاه به آلت وارد می کند دردناک یا مضر است ؟ خیر ، چون دستگاه با توجه به اندازه آلت شخص و میزان رشد آن تنظیم می شود . اگر دستورالعمل ها به درستی انجام شوند ، هیچ مشکل یا ناراحتی پیش نخواهد آمد . 

     

    چه تضمین هایی وجود دارد که دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر یک دستگاه موثر در تغییر سایز آلت می باشد   .

     

     

    • آیا هیچ مطالعه  علمی وجود دارد که موثر بودن و نیز بی ضرر بودن دستگاه گلدن ار کت را ثابت کند ؟ بله در کلنیک های سراسر جهان ، مطالعات بسیار زیادی انجام شده که همگی مبین کارایی و بی خطر بودن این دستگاه است . 
    • چند سال است که از این وسیله استفاده می شود ؟ از سال 1999 از دستگاه اکستندر در سراسر جهان استفاده می شود . 
    • آیا عده زیادی ازاین وسیله استفاده کرده اند ؟ تاکنون عده زیادی از مردان سراسر جهان با موفقیت از این وسیله استفاده کرده اند .
    • آیا اطلاعات من محرمانه می ماند ؟  بله اطلاعات مربوط به شما محرمانه می ماند . 
    • آیا دستور العمل استفاده از دستگاه اکستندر دی وایس آسان است ؟ بله طرز کار دستگاه بسیار خوب توضیح داده شده و انجام آن آسان است . پزشک مشاور شما را راهنمایی خواهد کرد . 

     

    نظرات متخصصان اورولوژی و جراحان پلاستیک در مورد دستگاه اکستندر دی وایس 

     

    دکتر گیونتا Giunta اورولوژیست و جراح پلاستیک 

     

    • مایلم از اختراع برای ساخت چنین وسیله مفیدی تشکر کنم . به نظر من این دستگاه بهترین وسیله مخصوص کشش آلت در بازار است . من تاکنون بیش از 4000 جراحی فالوپلاستی انجام داده ام و همیشه استفاده از دستگاه اکستندر را توصیه کرده ام . 

    دکتر محمد زاده  اورولوژیست 

     

    • مردان آسیایی یکی از نگران ترین نژادها در مورد اندازه آلت هستند . متوسط اندازه آلت  مردان آسیایی 13 سانتیمتر است . کشش یکی از موثرترین و بی خطر ترین روش هاست که می تواند مشکل این عده را برطرف سازد تا بتوانند روابط جنسی خوبی داشته باشند . در بین اعراب نیز تکنیکی به نام جلکینگ وجود دارد که سالها نسل به نسل منتقل می شود و اساس کار آن نیز بر پایه کشش است . 

    دکتر مانکادا Monkada اورولو.ژیست 

     

    • از میان چند روش موجود برای افزایش طول آلت ( کشش ) موثرترین و بی خطر ترین روش محسوب می شود. تنها وسیله ای که برای این منظور از سوی اتحادیه کارشناسان بهداشت تایید شده است . این وسیله که یکی از بزرگترین دستاوردها در زمینه پزشکی توانبخشی است ، به خصوص برای افرادی که در مورد اندازه الت خود نگران هستند ؛ موثر می باشد . 

    دکتر لی زنگ Lizheng اورولوژیست 

     

    • مطالعات متعدد که توسط دکتر لی زنگ بر روی 30 بیمار که عمل صحیح انحراف آلت بر روی آنها انجام شده بود نشان داد که با استفاده از این دستگاه طی 3 ماه ، یک اینچ ( 2/5 سانتی متر) برطول آنها اضافه شده است . 

    دکتر روسلان پترویچ Petrovich  اورولوژیست آندولوزیست 

     

    • در طی تاریخ مردان کوشیده اند تا افزایش طول آلت مردانگیشان را نشان دهند و این باعث پیدایش روش های مختلفی شده که میزان موفقیت آنها یکسان نیست . دستگاه گلدن ار کت که در اسپانیا اختراع شده ، بهترین دستگاه طبی است که تاکنون به بازار ارائه شده است ، زیرا استفاده از آن بسیار آسان است و هر کس می تواند از آن استفاده کند . تضمین می شود که با استفاده از آن می توان 3 سانتیمتر بر طول آلت و. 1 سانتیمتر بر محیط آلت افزود . البته گاهی افزایش طول آلت به 5 سانتیمتر هم می رسد . 

    دکتر کارلوس دیاز ( Diaz  اورولوژیست ) 

     

    • در بین انواع گوناگون روش های موجود برای افزایش آلت ، استفاده از این دستگاه ارزانترین و قابل اطمینان ترین و بی خطر ترین است که از سوی اتحادیه کارشناسان بهداشت اروپا و انجمن های متعدد اورولوژیست ها و اندولوژیست های سراسر دنیا تایید شده است . با استفاده از دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر دی وایس می توان 3 سانتی متر بر طول آلت و 1 سانتی متر بر محیط آن افزود . این نتایج دائمی و پایدار هستند و عوارض جانبی ندارد . 

     

    دکتر صالحی اورولوژیست و آندولوژیست 

     

    • مدت هاست که دکتر صالحی استفاده از این دستگاه را برای معالجات پس از انجام عمل جراحی بر روی آلت و یا برای افزایش طول آلت ، به بیماران خود توصیه می کند . دکتر صالحی تاکید می کند که این دستگاه موثرترین و بی خطر ترین وسیله طبی مخصوص کشش است که در حال حاضر در بازار موجود است . استفاده از آن و پوشیدنش آسان است و می تواند مشکل بسیاری از مردان را حل کند . 

    دکتر گومز دیه گو ( Digo اندولوژیست ) 

     

    • از دهه 90 میلادی ، حوزه سلامت و زیبایی مردان با یک جهش بزرگ مواجه شده است زیرا بازار حوزه با تقاضای جدیدی برای محصولات جنسی و وسایل بزرگ کننده آلت روبه روست . 

     

    تجارب افرادی که از دستگاه اکستندر بابت بزرگ شدن الت استفاده کرده اند : 

     

    من هیچ وقت نمی توانستم از ارتباط جنسی لذت ببرم 

     

    • من 48 ساله هستم و به خاطر کوچکی اندازه آلت ، هیچ وقت نمی توانستم از نزدیکی لذت ببرم تا اینکه با این دستگاه آشنا شدم . 8 ماه است که از آن استفاده می کنم و باید بگویم که پس از 2 ماه استفاده از دستگاه توانستم ارتباط لذت بخشی برقرار کنم . حالا من مردی جدید هستم خوشحال و راضی واز نزدیکی ترسی ندارم . 

     

    در شب زفاف ، همسر من آنقدر شگفت زده شد که هیچ حرفی نمی توانست بزند 

     

    • یک سال پش از ازدواج شروع به استفاده از دستگاه اکستندر دی وایس گلدن ار کت کردم . در شب زفاف همسرم آنقدر شگفت زده شد که نتوانست هیچ حرفی بزند . حالا ما منتظر دومین فرزندمان هستیم و با جرات می گویی که نزدیکی در زندگی یک لذت وصف ناپذیر است . 

     

    ازدواج من یک فاجعه کامل بود 

     

    • به خاطر اندازه کوچک آلتدچار بی ثباتی روحی شدم که نه فقط زندگی جنسی بلکه ازدواج من را نیز به شکست کشساند . من همیشه عصبانی بودم و پس از طلاق تصمیم گرفتم مشکلات خود را یکی یکی حل کنم و این طور بود که با این دستگاه آشنا شدم . فقط 12 هفته است که از آن استفاده کرده ام و نتیجه آ« محسوس است . حالا هنگام راه رفتن در خیابان احساس اطمینان می کنم .حالا به خودم اعتماد دارم و آرزو می کنم که ای کاش با این دستگاه قبل از ازدواجم آشنا شده بودم . 

     

    سوالاتی که شما در ذهن دارید که پاسخ داده ایم .

     

    • آیا برای بزرگ کردن آلت ، هیچ متدی وجود داردکه واقعا ثمربخش باشد ؟  با استفاده از روش جراحی و نیز وسایل کشش می توان آلت را بزرگ کرد . گرچه استفاده از ابزار کششی تنها شیوه ای است که عوارض جانبی ندارد و تاکنون بهترین روش شناخته شده است . 
    • آیا وسایل کشش ( که پزشکان آنها را توصیه می کنند ) تنها وسایل واقعا موثر برای افزایش طول آلت محسوب می شود ؟  همه وسایل تو.صیه شده برای افزایش طول آلت ، موثر نیستند . فقط آن دسته وسایلی که بر پایه مطالعات علمی ساخته شده باشد و تحت نظر پزشک از آنها استفاده شود که ( بسیار مهم است ) واقعا موثر هستند . با استفاده از چنین وسایلی می توان تا 2 اینچ ( و5 سانتی متر ) بر طول الت و تا 1 سانتیمتر بر محیط آن اضافه کرد . شرط آن فقط این است که در استفاده از آن مداومت به خرج دهید و آن را به نحو صحیحی به کار ببرید .
    • برای افزایش طول آلت ، وسایل متعددی وجود دارد که بر مبنای اصل کشش کار می کند ، آیا میزان تاثیر همه این وسایل یکسان است و آیا همه آنها موثرند ؟  خیر، در این زمینه حقه باری ها و تقلب هایی وجود دارد . مطالعات علمی جدید که در زمینه افزایش طول آلت انجام شده فقط در مورد چند نوع وسیله معتبر است . هر وسیبه کششی ، کشش معینی را به بدنه آلت وارد می کند . پزشکان مقدار این نیروی کششی را به نحوی محاسبه می کنن که به نتیجه مطلوب یعنی افزایش طول الت دست پیدا کند . میزان ایم کشش باید هر هفته به مقدار کم افزایش یابد تا رشد میان سلولی در بدنه آلت صورت گیرد . 
    • وسایلی وجود دارند که با یک کمربند الت را می کشند ، آیا آنها در زمینه افزایش طول آلت موثرند؟ میزان کشش آلت در ابن قبیل وسایل تحت کنترل نیست و حتی ممکن است برای آلت مضر باشد و تضمینی در مورد افزایش طول آلت وجود ندارد و این وسایل برای کشش آلت مناسب نیستند . 
    • آیا این دستگاه به تنظیم احتیاج دارد تا موثر باشد ؟  بله نیاز به تنظیم دارد . از آنجا که هر ماه نیم سانتیمتر بر طول آلت افزوده می شود ، بنابراین میزان کشش باید هر هفته چند میلی متر تغییر کند و طول دستگاه افزایش داده شود . 
    • آیا افزایش طول آلت که با این وسیله به دست می آید در تمام  طول عمر شخص باقی می ماند ؟ بله درست است پس از رسیدن به حداکثر طول آلت ، این افزایش طول در تمام عمر شخص ( بدون عوارض ) باقی خواهد ماند . 
    • ایا افزایش طول آلت با استفاده از روش جراحی عوازض جانبی دارد ؟ بله عوازض جانبی متعددی دارد . بعضی وقت ها افرادی که عمل کرده اند تمام تمام افزایش طول به دست آمده را طی چند ساعت پس از عمل جراحی از دست می دهند . ضمنا در این روش تضمینی وجود ندارد . این نوع عمل به جراح ماهر و ورزیده احتیاج دارد چون نواحی مورد عمل حاوی تعداد زیادی رگ و عصب هستند ، اگر عمل به خوبی انجام نشود عوارض جانبی نظیر ناتوانی جنسی ، اشکال در نعوظ یا مشکلات جدی دیگری را به دنبال خواهد داشت . روش جراحی روش کاملا بی خطری برای افزایش طول آلت نیست ؛ اغلب مقدار جمع شدگی محل برش ، آنقدر زیاد است که حتی ممکن است طول آلت از مقدار اولیه آن کوچکتر شود . 
    • آیا استفاده از دستگاه بزرگ کننده آلت اکستندر موجب بهبود حالت نعوظ می شود ؟ بله ، این وسیله طول آلت و محیط آن را افزایش می دهد. بنابراین عروق جدیدی به وجود می آید که موجب بهبود جریان خون و نتیجتا نعوظ بیشتر می شود . 
    • آیا استفاده از دستگاه اکستندر عوارض جانبی دارد؟ خیر ، این وسیله بی خطر و برای افزایش طول آلت است . 

     

    دستگاه بزرگ کننده الت اکستندر دی وایس گلدن ار کت یک وسیله کاملا طبی و درمانی می باشد . 

     

    این وسیله بر مبنای کشش کار می کند و جزئ وسایل پزشکی نوع A  طبقه بندی شده است . اکستندر دیوایس دارای یک حلقه پلاستیکی است که به 2 میله فلزی متصل است و ضمنا یک نوار سیلیکونی و یک ساپورت پلاستیکی دارد که سر الت را در محل مناسب نگه می دارد . این وسیله را به سهولت می توان پوشید و در آورد . همچنین موقع راه رفتن ، خوابیدن ، نشستن و ایستادن نیز می توان آن را پوشید . 

     

    اصول علمی دستگاه اکستندر دیوایس گلدن ار کت 

     

    اکستندر یک وسیله کششی است که برای بزرگ کردن آلت به کار برده می شود. علت رشد آلت ، تکثیر سلولی بافت هایی است که تحت کشش مداوم قرار می گیرند . در جراحی پلاستیک از کشش برای گسترش بافت استفاده می شود . ترمیم بافت در پوشاندن آثار ضایعات پوستی ، سوختگی ها و قسمت هایی که بی مو شده اند ، کاربرد دارد . ضمنا از این روش در جراحی های ارتوپدی برای بزرگ کردن استخوان های بلند و استخوان های انگشت نیز استفاده می کنند. این وسیله ضمانت پزشکی دارد و در وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است . ضمنا این وسیله در نوع یک تجهیزات پزشکی طبقه بندی شده است . یعنی استفاده از آن چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت هیچ گونه عوارض جانبی نخواهد داشت . 

     

     

     

     

     

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر